Miről is szól ez az oldal?

Ez a blog két okból jött létre. Az egyik, hogy mankóm legyen a fogyókúrám és életmódváltásom során, a másik, hogy a posztjaim révén én lehessek néha támasz nektek, főleg azokban a napokban, amikor a legnehezebb betartani a saját magunk elé kitűzött célunkat. Ha gondoljátok, tartsatok velem, akár csak olvasással, akár egy-egy lelkesítő gondolattal buzdítva engem, vagy ötleteket csenve tőlem, esetleg épp a sajátod megosztva velem.

Ha privátban üzennél nekem, itt megteheted.

A nagy titok az, hogy nincs titok.

Az akaraterő megteremti az utat.

A lelkesedés diktálja az iramot.


Néhány hasznos oldal

 
Étrendem ~

A fogyókúrám/életmódváltásom alatti étrendem (az első harmincegynéhány napon) megtalálod a főoldal bejegyzéseiben, mindig az adott nap cikkének a végén, a bővebben link mögött.
Ott rendszeresen leírom, hogy pontosan mit és mennyit ettem, a kalóriákat, illetve még azt is, hogy a napi edzéssel ebből mennyit sikerült lefaragnom. Eleinte biztosan monoton lesz, amíg nem válik rutinná ez az új, egészségesebb élet. :)
Nagyjából az első hónap után erre ráuntam, hogy itt, és fejben is, és a kalóriabázis oldalán is vezessem az ételeimet, így itt leszoktam erről, viszont beszélek róla, ha bárki kíváncsi ezzel kapcsolatosan a részlelekre is. :)

Amit mindennap betartok:

  • - 1200 kcal a maximum, ha sportmentes nap elé nézek (ami nagyon ritka, kéthetente körülbelül egy nap)
  • - 1300-1400 kcal a maximum, ha torna ill. súlyzózást iktatok be (30 vagy 40 perc)
  • - 1500 kcal a maximum abban az esetben, ha szobabiciklizéssel dobom fel a napot. (60 perc)

Illetve:

Rengeteg fehérje, zöldség, zöldtea és hársfatea. Mindennap. :)

 

 

 

2018. 01. 22. Nyitás
Timi Szerkesztő
Fogyás és egészség Téma
G-Portál Tárhely
Linda Design
Gergő Köszönet